Lloguer i cessió de sales Auditori


L’Auditori Municipal Enric Granados de l’Ajuntament de Lleida ofereix  la sala simfònica i la sala de cambra per a la celebració d’actes culturals, actes d’empreses, congressos, debats, presentacions, així com enregistraments.
Abans de fer la reserva, cal que acordeu prèviament la data amb l’Auditori per confirmar la disponibilitat de l’espai
. Poseu-vos en contacte amb l’Auditori mitjançant aquest correu: auditori@paeria.es
Els espais que es poden reservar són:
Sala 1: amb un aforament màxim de 801 localitats, en funció de la disposició de l’escenari i de les necessitats tècniques.
Sala 2: amb un aforament màxim de 243 localitats.

Sala Simfónica
Ubicada a la planta baixa de l’edifici, la sala 1 o sala Simfònica té una capacitat per 803 persones i un volum de 8.000 m3, s’estructura en: escenari de 172 m2 i amb una possible ampliació de 33 m2(205 m2 en total), platea amb superfície de 394 m2 i amfiteatre de 160 m2.
Prestacions tècniques sala 1 Simfònica Auditori Municipal Enric Granados

Sala de Cambra
La Sala 2 o Sala de Cambra compta amb una capacitat de 243 persones i un volum de 1.760 m3 i 360 m2, és situa al soterrani de l’edifici, actua a més a més de la seva funció principal de sala de concerts de cambra, com  a espai de suport de la sala principal, ja que per la seva capacitat es ideal per assajos, enregistraments, concursos, exàmens i, fins i tot, com a sala de conferències i projeccions. Disposa de megafonia, enllumenat espectacular i enregistraments d’àudio i vídeo.
Prestacions tècniques sala 2 Cambra Auditori Municipal Enric Granados

Consulteu en el següent enllaç les taxes i preus públics de  Cessió de Sales:
Taxes i preus públics Cessió Sales Auditori 2024

Condicions d’ús
Per raons de seguretat, sota cap concepte es podran excedir aquests aforaments màxims.
– No es pot fer un ús simultani de totes dues sales.
– Si editeu entrades o invitacions, hauran de ser sempre numerades i caldrà que siguin revisades per l’Auditori. El nombre d’entrades o invitacions no pot ser superior a l’aforament de la Sala.
– A efectes de muntatge i d’assaig, la jornada laboral del personal de l’Auditori és: de dilluns a divendres, de 9.00 a 13.00 hores i de 17.00 a 20.00 hores (a concretar pels serveis tècnics en funció de la disponibilitat de les sales)
– Per a la cessió de l’espai per a l’activitat corresponent, en horaris que excedeixin les 8 del vespre -entre setmana- i tot el dies del cap de setmana, caldrà contractar una persona responsable a càrrec de l’entitat que sol·liciti l’espai. Aquesta persona s’ha de demanar al responsable de Sala de l’Auditori (tel. 973700639) o per correu electrònic a fmas@paeria.cat amb una antelació mínima de 15 dies.
– Mitja hora abans de l’inici de l’acte s’obrirà l’accés al públic. Aquest horari no es pot retardar sota cap concepte. Qualsevol canvi d’horari s’ha de consultar prèviament a l’Auditori.
– Els materials de difusió de l’acte (programes, cartells, etc.) hauran d’incorporar els logotips de la Paeria-Ajuntament de Lleida i de l’Auditori Enric Granados.
– L’afinació del piano, en cas de ser necessari, anirà a càrrec del promotor de l’acte.
– El personal sol·licitat, tant tècnic com de sala, anirà a càrrec del promotor de l’acte.
– L’entitat sol·licitant es farà càrrec d’obtenir els drets d’autor corresponents, així com de la liquidació de l’SGAE.
– El sol·licitant es responsabilitzarà de tenir cura de les instal·lacions, així com dels desperfectes que es puguin ocasionar per un mal ús de l’equipament. El promotor haurà de tenir contractada pòlissa de Responsabilitat Civil per cobrir els danys causats al públic, incloent la Responsabilitat Patronal pel cas d’accident laboral del seu personal. També haurà d’incloure la RC per danys causats a l’Ajuntament (danys a l’Auditori).
– Per fer efectiva la reserva, cal que feu el pagament de la taxa que s’especificarà en el document de confirmació que rebreu oportunament, 15 dies abans de l’acte. Cal lliurar una còpia de l’ingrés a l’Auditori.

 

TRAMITACIÓ:

1. Tramitar electrònicament la sol.licitud per a la cessió de l’Auditori Municipal Enric Granados

2. Tramitar la sol·licitud presencialment mitjançant aquest model:
Model de sol.licitud de reserva
Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana (OMAC) – Registre General
Rambla de Ferran, 32 – 25007 Lleida
http://omac.paeria.cat

  • Correu electrònic: gestions-omac@paeria.es
  • Telefònica per a gestions amb cita prèvia: 973 678 060.
  • També podeu demanar cita prèvia al web https://citaoficines.paeria.cat
  • Telefònica: 973 700 300, o al 010.

Per sol·licitar la reserva d’alguna de les sales o equipaments municipals de forma presencial, us heu d’adreçar al Registre General de l’Ajuntament de Lleida (situat a l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana) o bé al Registre auxiliar de l’Ajuntament (situat a l’Oficina de Gestió i Atenció Tributària).

  1. Un cop sol·licitada la reserva, us confirmarem la disponibilitat de l’equipament i us avisarem per passar a recollir el document d’autoliquidació a l’Oficina de Gestió i Atenció Tributària per fer el pagament de la taxa corresponent.
    Av. Blondel 16 baixos
    ofgestio@paeria.cat
    http://economia.paeria.cat
  2. Posteriorment, i abans d’utilitzar la sala o equipament, haureu d’aportar a l’Auditori Enric Granados la documentació de l’assegurança de responsabilitat civil, així com el document que acrediti que heu efectuat el pagament de la taxa.

Pin It on Pinterest