ELS 4 ELEMENTS. Berta Puigdemasa i Ivan Gràcia
Data d'inici
- https://auditorienricgranados.cat/ca/actualitat/agenda/els-4-elements
- ELS 4 ELEMENTS. Berta Puigdemasa i Ivan Gràcia
- 2018-09-20T18:30:00+02:00
- 2018-09-20T18:30:00+02:00
- Quan?
- 20/09/2018 de 18:30 a 18:30 (Europe/Madrid / UTC200)
- On?
- Sala 2
BERTA PUIGDEMASA - ARPA
IVAN GRÀCIA - GUITARRA
Els 4 Elements és una suite per arpa y guitarra formada per quatre moviments, cadascun d’ells dedicat a un element: Aigua, Terra, Aire i Foc.
La música és vida, la vida és natura. En aquest espectacle, la força de la Natura parla a través de la Música.
El so de l’arpa i de la guitarra, dos antics instruments de corda pinçada d’identitat forta, es combinen amb l’ampli ventall de possibilitats sonores que permeten els transformadors de so del segle XXI, creant un so atmosfèric, innovadores textures musicals i exquisides melodies que transporten a l’oient a un altre món.
Programa:
AIGUA
AIRE
TERRA
FOC
Entrada Lliure
[learn_more caption="Més informació:"]
Berta Puigdemasa
Berta Puigdemasa és una arpista atípica. Formada en arpa clàssica a Barcelona, Madrid, La Haia i París, està en constant recerca d’innovació sonora i artística. En els seus recitals es fon sovint la música amb altres llenguatges artístics com la dansa, la poesia, les arts visuals, el teatre o la pintura. Es dedica també a la docència i és directora del Curs Internacional d’Arpa Horta de Lleida i del cicle EntreArpes. Artista enèrgica i alegre, transmet amb entusiasme la seva passió per la música obsequiant el públic amb interpretacions plenes de caràcter i tendresa.
El concert s’emmarca dins del cicle EntreArpes, un cicle d’accions artistico-musicals al territori lleidatà que tenen l’arpa com a element comú i que que celebra aquest any la 2a edició.
Ivan Gràcia
Ivan Gràcia és un guitarrista polifacètic. Després d’obtenir el diploma superior de tecnologia musical al Manchester City College, va obtenir el grau superior d’Arts Musicals a la Salford University en la especialitat de música clàssica contemporànea i composició de música moderna. Ivan Gràcia ha treballat a diferents estudis de gravació. Actualment forma part de diverses formacions musicals de pop i rock, a més de dedicar-se també a la pedagogia musical. [/learn_more]
Altres sessions
- Dimecres, 4 de maig a les 14:40h
Preu:
Gratuïta