Contra la Mort
Pere Rovira, recitació
Emília Rovira Alegre, piano i veu
Contra la mort és el títol del darrer llibre de poemes de l’escriptor català Pere Rovira i és també el nom d’un projecte interdisciplinar únic que vol combinar música, poesia i arts visuals. L’autor recitarà una sel·lecció de poemes del llibre acompanyat pel piano i la veu de la seva filla, la compositora Emília Rovira Alegre, que ha creat totes les peces de l’espectacle expressament per als poemes que acompanyen.
El concert és la presentació en directe del disc editat per Quadrant Records que inclou la banda sonora del film Contra la mort-Against Death (2014), i unes quantes peces musicals més de nova creació. El film Contra la mort-Against Death, produït per Emília Rovira, és una col·laboració amb l’artista visual Kayla Stuhr, que va encarregar-se d’il·lustrar els poemes de Pere Rovira amb diverses tècniques pictòriques i de sincronitzar les imatges amb la música.
Contra la mort vol ser una experiència global per als sentits, un espectacle potent i emotiu que uneix la música d’Emília Rovira Alegre i la poesia de Pere Rovira.
Organitza: Quadrant Produccions
Imatge: Lleonard Delshams

90'

Sala 2