Auditori Municipal Enric Granados de Lleida
Auditori Municipal Enric Granados - Lleida
ELS VENTS DE l’OJC. MÚSICS DE L’ORQUESTRA SIMFÒNICA JULIÀ CARBONELL DE LES TERRES DE LLEIDA

ELS VENTS DE l’OJC. MÚSICS DE L’ORQUESTRA SIMFÒNICA JULIÀ CARBONELL DE LES TERRES DE LLEIDA

Dijous, 28 de gener de 2021 - 20:00 h

Els Vents de l’OJC
Músics de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida
Xesco Grau i Fedra Borràs (flautes), Encarna Monzó i Màxim Solanes (oboès), Mateu Farré i Víctor Lleixà (clarinets), Ramon Aragall i Laura Guasteví (fagots), Julio Gargallo i David Folch (trompes)
La literatura per a formació d’instruments de vent sols, en concret per a la constituïda per un doble quintet de vent, és força més desconeguda que l’específica per a la de cordes soles. Amb aquest programa us presentem un repàs d’aquesta literatura a través de tres obres molt significatives per a aquesta formació, secció vital d’una orquestra simfònica com la nostra, i a la qual volem donar un relleu especial amb aquest concert.
Podreu gaudir d’obres d’autors de gran prestigi i alhora d’origen geogràfic diferent, excel·lent mostra de l’interès que per a molts compositors, i en molts indrets, ha significat poder escriure música per a aquests instruments.
+ info: ojc.cat
Cicle Música de Cambra

Repertori:

Marxa en Re Major                                         Franz Schubert

Sept Danses                                                    Jean Françaix
I.Le jeu de la poupée
II.Funérailles de la poupée
III. La présentation des petits amis
IV.
Variation de Paul
IV.
Pas de deux entre Sophie et Pau
VI.
Le goûter
VII. Danse des filets à papillons

Suite en Re Major                                          Arthur Bird
Allegro moderato
Andante moderato
Allegretto quasi Allegro
Allegro con fuoco

Durada esdeveniment ELS VENTS DE l’OJC. MÚSICS DE L’ORQUESTRA SIMFÒNICA JULIÀ CARBONELL DE LES TERRES DE LLEIDA 70'Durada:
70'
Ubicació esdeveniment ELS VENTS DE l’OJC. MÚSICS DE L’ORQUESTRA SIMFÒNICA JULIÀ CARBONELL DE LES TERRES DE LLEIDAUbicació:
Sala 2
Preus:
Entrada: 11 €
Amic/ga Cultura Lleida: 9 €
Amics OJC: 7 €
Venda d'entrades:
Taquilla Auditori
COMPRAR ENTRADES
Categories

Pin It on Pinterest

Auditori Municipal Enric Granados de Lleida
Auditori Municipal Enric Granados - Lleida
Auditori Municipal Enric Granados
Durada esdeveniment ELS VENTS DE l’OJC. MÚSICS DE L’ORQUESTRA SIMFÒNICA JULIÀ CARBONELL DE LES TERRES DE LLEIDA 70'
Ubicació esdeveniment ELS VENTS DE l’OJC. MÚSICS DE L’ORQUESTRA SIMFÒNICA JULIÀ CARBONELL DE LES TERRES DE LLEIDA
undefined
undefined
Proyecto financiado por el INAEM, MInisterio de Cultura y Deporte
Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura
Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura
Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura
Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura
La Temporada Lleida
Auditori Enric Granados de Lleida
Paeria - Ajuntament de Lleida
Share This